Saturday, December 26, 2009

walimatul urus

gua suka menulis sambil merokok.. layan gila.. terasa nikotin  tu turun ikut tangan.. tapi kalu kat umah amalan ini dihalang sama sekali sebab gua takde tauliah 'menaip sambil isap rokok'..

**********

minggu ni lambakan kenduri kahwin.. berdozen2 kad jemputan menenggelami rumah gua.. ni pun dah banyak gua tapis ikut priority, ikut kos perjalanan, ikut kabel mana kuat dan ikut suka gua.. hahahahaha.. gua pun dah jarang masuk hutan, so banyak masa gua dapat diluangkan di meja jemputan kahwin.. kalau sibuk, takder 5-6 bodyguard berpakaian suit hitam naik toyota alphard tinted gelap maut jemput gua hadiri majlis,  bukak kad jemputan pun trasa berat.. hahahahhaha.. ketawa gua dengan bongkak..

**********

sekarang musim ujan.. ekonomi pun tengah mendung semacam.. merokok pun style 'isap-padam-simpan'..

**********

semalam gua rasa perut bini gua.. bergerak2.. tak sangka dah 5 bulan lebih.. gua tak sabar nak jadi ayah yang hot..


notalembu: ucapan selamat pengantin baru pada semua orang yang berkahwin.. semoga kekal sampai mati.. tuhan menjadikan kita ini berpasangan.. biarlah berpasangan sampai bila2.. dan pikir banyak la kalau nak berpasang-pasang... nak mampos..

No comments:

Post a Comment

suara