Tuesday, December 22, 2009

menangis di bilik meeting

gua datang lewat meeting..antar bini check gigi..syak kurang kalsium.. kesian dia.. tapi takder lewat maner pon..dalam 10 minit lewat je..gua tekan 800km/h belalang tempur gua..gua bajet kalu lebih skit pulas throttle, gua ingt belalang tempur gua bleh terbang..tapi sbb tak nak mengkagumkan pengguna jalan raya lain gua pendamkan niat..nnti new year boleh buat kot maser dinner..

**********

jujur gua cakap otak gua masih di tahap beta..pandangan gua tembus ke genting..jiwa gua masih tercari2 cara nak kaya dlm masa sehari..sumpah..duit gua tgal rm100 je.. sialan punyer monyet.. lidah manis mcm bangsat, makin kaya, makin bergaya.. gua? pakai kasut plastik pegi meeting..

**********

poket gua betul2 gawat.. tapi bile bos gua cakap taun depan takder budget utk jabatan gua, air mata gua mcm nak mencurah2 kat dalam bilik meeting... gua nak cari duit lebih taun depan macamna? baru nak tibai claim...anak gua? bini gua? tetiba gua raser macam ader mak gajah hempap dada gua.. sebak.. senak.. semak..

**********

gua rasa gua betul2 mcm kesatria baja hitam... hampir dikalahkan rerakse... belalang tempur gua pun hampir2 musnah.. gua harap wira perkasa gua menyelamatkan gua thap2 genting mcmnie..

**********

aper gua mengarut ni..dah la.. merapik byk2 pun dompet dlm poket bukan boleh kembung.. baik gua tanak nasik.. pergi mati sama ABDUL....!!


notalembu: gua tak tau nak cakap ape..



No comments:

Post a Comment

suara