Friday, December 18, 2009

catat atas tisu hikayat 1

1723hrs 18.12.09

gua sembab ari ni..lemau sangat2..gua tak tau aper malang gua..aper salah gua terhadap society..byk sangat dosa kot..tu yang tuhan nak uji gua..tp gua kdg2 xtahan bro..rase nak menyepak budak sekarang..gua masuk hutan pun gua rase malas nak mampos..jiwa pun dah takder..byk tuntutan gua kener selesaikan...kalo dompet gua boleh bercakap dah lamer dia nak lepak dalam laci, duk dalm poket tak guna pun..cilakah..

dah la gua nak balik semalam tak boleh..mcm setan..mana pegi ntah kunci belalang tempur gua..bagidol so'ot..ni kalu maya karin nak salam dengan gua pun gua bg penyepak..tahap panas gua dah mcm magma bumi..

gua nak blik..mak gua bising suh on peti sejuk..kang nnti bau gampang..bini gua pun siap plastik sampah nak angkut brg2 gua kalu tak kemas bilik..kalu gua dapat antu yang sorokkn kunci tu, gua patahkan tangan dia guna siku..bagi raser ong bak skit..alamak..mak nani 3g sama gua..jap..jap..jap..


**********

1745hrs 18.12.09

gua mampu cakap ALHAMDULILLAH..ALLAH MAHA BESAR....



notalembu: kunci gua selamat dlm genggaman..member gua dah jumpe kat sofa..tempat yang 12-13 kali gua punggah..pelik...

No comments:

Post a Comment

suara