Sunday, December 20, 2009

BERJALAN TANPA ROH

gua baru balik berjalan dengan bini gua..ilangkan keboringan tahap 3..duk umah pun idea tak masuk..baik hirup udara..dengan otak yang masih lagi lemah, roh gua mcm nak tak nak bangkit bersama jasad seberat 60kg..rupernyer kereta galant gua ilang..terus lenyap roh gua ntah kemana..perasaan gua ilang di tiup angin tengahari..lu nak watpe? nak sepak ketua kampung sbb tak prihatin masalah penduduk? nak tumbuk jiran2 memekak dengan lagu techno? atau lu nak buat report polis ttg masalah otak lu? ntah la..

***********

gua terkesima sekejap..mood nak keluar jejalan hancus..pada waktu gua tengah sengal dan lemau, kereta plak ilang..lu bleh pikir aper dalam jiwa gua sekarang?

***********

tapi demi menhibur ati yang kosong, gua ajak bini pergi tgk STORM WARRIORS..citer best, teknik penceritaan pun bleh tahan, CGI yang cun mcm komik sjibik, tapi langsung gua tak menjiwai cam tgk tranformers 1st dulu..mangkuk betul..isap rokok pun rase tanah..

***********

balik umah start belalang tempur pegi pondok gua..layan tenet mgkin lagi cun kot..cuaca pun sejuk2 laut..layan betul la kalo jiwa tgh kosong sekarang..tetiba gua ingt lagu THE CURE FRIDAY I AM IN LOVE......


No comments:

Post a Comment

suara