Sunday, December 20, 2009

catat atas tisu hikayat 4

masa dan tarikh (gua janji pasni gua catit tarikh..)

ari ni gua masuk hutan lagi.. mata hampir rabak.. bleh cair kene matahari.. apa2 pun gua sanggup berjuang utk kaum hutan.. gua kan zoologist.. kalu bukan gua, saper lagi nak membela nasib? nak harap samad? borak pasal nuklear dia tau la.. tapi gua malas nak merapik2 ari ni.. gua bukan taip pakai keyboard, gua pakai PDA hitam putih.. bukan bleh tulis banyak2 pun..

**********

gua bangun pagi tadi terus dapat ilham.. gua ingt nak start berjimat.. sebagai langkah keselamatan untuk menjamin masa depan keturunan darth vader, gua dah rangka pelbagai startegi.. 1st gua nak cut cost rokok.. sehari gua abiskan dekat 7 ringgit..darab 30 ari dekat 210 ringgit lebur.. tp tahap nikotin dalam badan gua amat tinggi kata doktor.. so gua akan beli rokok reger bwh 5 ringgit.. sebulan baru 150 ringgit.. nak murah lagi isap surya.. rokok pun lambat abis..gua dah save 50% utk karbon monoksida gua.. tapi kalo ikut bini gua, tak payah isap lagi mulia...hahahahahaha...

**********

lagi satu gua nak tapau claim.. lu tau gua dah tak claim dekat 7 bulan.. ader dekat 7 ribu rugi..ni semua prinsip bengong punyer pasal.. takper, taun depan gua kayuh kaw2.. selama ni gua redah hutan pakai duit sendiri..mulia tak gua?

**********

bersambung.........(gua tgh cari maner sambungan die..)



No comments:

Post a Comment

suara