Thursday, January 21, 2010

liku-liku hidup seorang kamen rider

0600hrs   :   gua membuka mata kali pertama. tangan diangkatkan ke udara sambil melihat jam di tangan.. oleh kerana gua seorang inovatif, gua alihkan semua suis kat bilik ke bantal gua.. so tak payah gua meraba nak bangun.. picit bantal je beb..lampu pun terbuka..

0610hrs   :   gua mengadap cermin.. dukun kampung gua dulu cakap mengadap cermin setiap kali bangun pagi boleh mengelakkan rambut kusam dan menjaga perabot lebih tahan lama.. gua masih curiga amalan ni..

0615hrs   :   berada di kolam renang sebesar kangkang kera.. gua cedok perlahan2 mengelakkan dari tubuh mengalami infeksi kesejukkan..jepun yang maju mana mandi tiap2 ari woi...

0630hrs   :   beribadat kepada yang MAHA ESA.

0645hrs   :   tengok bini gua masak sambil bakar rokok pakai api dapur gas..

0650hrs   :   layan pemandangan pagi..layan rokok,layan teh o...gua rase macam pujangga alam pulak...

0700hrs   :   makan bersama isteri..gua jarang sarapan.. ulat perut gua belum bangun tidor..jangan kacau diorang..

0715hrs   :   gua bersiap dan memakai pakaian berperang..

0730hrs   :   meredah menentang kebobrokan manusia di pagi hari bersama belalang tempur gua...hampir 7ribu reraksa berjaya kami tewaskan..cilakak.. line kecemasan pun bedal sampai 2 bijik kereta lalu..gua lalu atas kereta lu baru tau..

0800hrs   :   gua sampai ofis dengan selamat..monyet pun boleh tahan banyak kat sini.. cis.. gua langgar kang..

bersambung...(gua dah masuk kerja la...tak kan gua nak main internet lagi... gua pekerja berhemah..tunggu petang balik kerja gua sambung...hahahhahaha...)

No comments:

Post a Comment

suara