Sunday, January 17, 2010

projek tahun 2010


tahun ni banyak gua merancang projek2 untuk menjana ekonomi gua.. hasil dari pembincangan dengan ahli2 ekonomi tak berdaftar, konklusi yang gua dapat ialah tanah air akan mengalami pelbagai masalah dari segi ekonomi.. mmg kita tengah gawat sangat2.. ahh.. malas gua nak borak pasal birokrasi politik kat sini..yang penting gua mesti tambahkan pendapatan..

**********

macamana gua nak tambah duit? ni satu persoalan masa mula2 gua start belalang tempur pegi kerja... sambil memulas throttle minyak, otak gua ligat berpikir....pantas macam hemo-hemo..

tap!!!!

gua dapat idea skit...cis.. lambat gile motor depan ni..bercinta ke ape..gua nak cepat pergi keje ni..

**********

gua nak printing baju.. pengalaman gua masa sekolah buat patches ngan baju budak2 pongkes masih kukuh dalam ingatan gua.. igt kalu sehelai baju gua boleh jual 15 ringgit pun jadik.. kalu 6 juta orang bli baju gua? gua boleh naik bugatti veyron pakai singlet dengan boxer je tanpa rase malu dan curiga..

**********

gua dah pikir label utk projek gua...

"MALAYA SQUID"

amacam? nama macam kelas memasak ekonomi rumahtangga tak?kalu ader saper nak join gua pun boleh.. kita samer2 suntik seni dalam minda dan poket...hahahah

3 comments:

  1. salam, terbaik la blog ko.aku jumpa dalam scootering
    mohon izin jd follower

    ReplyDelete
  2. salam kembali.. boleh.. aku pon mohon izin jd follower ko..

    ReplyDelete
  3. Salam Bro. Nama "Malaya Squid" tu sedap bunyinye tapi apa maksud di sebaliknye?

    Aku tengok banyak design yang menarik dan modern pasal skuter nie dari geng-geng kat US. Kalo bole di adapt untuk Malaysia bagus jugak.

    ReplyDelete

suara