Friday, January 1, 2010

televisyen jenama SAMSUL

msg bertalu2 ke hp gua mengajak gua ke lembah syaitan untuk menyambut tahun baru...
gua mengeleng-gelengkan kepala....

"gua tengah mencipta televisyen, jgn kacau gua..." reply gua kpd sumer rakan taulan..

petang tu gua ligat mencari wiring, cermin, plug dan memacam lagi barang untuk mencipta tv.. bini gua support berhabisan, dia ingat tv yang gua cipta ni leh dapat siaran astro secara percuma tanpa mendaftar.. gua angguk je tak cakap pape..

sedang gua mengeledah sampah dekat ampang, gua jumpa barang2 yang dikehendaki..segera gua balik rumah mengerjakan ibadah sebagai seorang lelaki..


rangka kotak tv yang hampir siap gua paku dan anyam.. rim dan tayar belakang tu antara idea gua nak gabung dengan tv..

 papan yang takder kaitan.. sungguh tipikal kalu gua guna papan untuk cipta tv.. ini bukan subjek kemahiran hidup..

papan dan trangka yang gua dah siap cuci dan sembur klorofom untuk mengekalkan warna asal.. terer tak gua.. basikal kat belakang tiada kaitan..

TAADAAA!!!
jadi pun kotak tv ciptaan gua.. sbb gua tak terpengaruh dengan ciptaan tipikal bangsa asing, gua cipta tv ni secara vertikal.. jadi kalu bini gua mau tengok astro percuma, dia kene tengok secara berdiri dengan mata pandang bawah..


**********

amacam...inovatif tak gua...???

gua tengah isi borang permohonan nak patenkan tv ni... doakan gua berjaya..



notalembu: bini gua tengok tv ni tak sampai 4 minit.. pastu tidoo..


No comments:

Post a Comment

suara