Wednesday, February 3, 2010

reput tulang

gua isap rokok dalam-dalam..bagi asap keluar macam kilang papan.. cis.. tak berjaya jugak.. cuma kepala gua tambah pening.. kopi yang gua order perlahan-lahan gua teguk..

masalah gua tetap tak dapat selesai..

**********

gua cuba mengalihkan pandangan gua ke laptop gua.. jari cuba menaip-naip papan kekunci.. mungkin ilham gua sampai..
malangnya masih lagi gua gagal..

gua bangun dari tempat duduk. cuba menghirup udara luar.. mata gua terpaku dengan keindahan bandaraya.. tetap syaitan macam dahulu juga.. hiruk pikuk tak pernah berhenti..

gua cuba memerhati sekeliling.. mencari ilham yang semakin putus dari minda gua..

**********

gua cuba menncongkak langit mengira butiran bintang.

"GAMPANG......!!!!" satu jeritan dilepaskan oleh gua... 

gua kembali ke tempat gua duduk tadi...

mencapai pensel yang semakin pendek...

**********

cilakak...apehal susah sangat main sudoku ni... macam setan...benak gila...


notalembu  :  jangan mengada nak poyo main sudoku... gua dah kena.. rasa nak sepak pengarang THE STAR.

1 comment:

suara