Friday, August 6, 2010

menikmati sarapan

gua baru je bangun tido kat surau...

badan sakit tak usah cerita la...memang rabak...tidur atas simen beralaskan tangan.... boleh bertemu rusuk...

tapi gua tetap steady sambil menyedut rokok cap gordon berperisa pelepah kurma... gua layan...

gua tgk jam berat gua disebelah tangan kiri...

damn...dah hari sabtu ye...

gua mengosok-gosok buang taik mata dan mengemaskan rambut ala2 artis indie...

ok...siap...gua start kenderaan pi makan...

**********

sambil menyedut udara...gua ligat berfikir nak makan apa pagi ni...hmmmm...

gua petik tangan..

pling...esso depan mata terpapar... gua dengan perlahan tarik handbrake berputar meluru ke kaunter esso sebelah kiri gua...

"celcom seploh satu" minta gua dengan nada sedikit keras macam baru balik wall street...

awek kaunter tu bagi dengan tangan kiri topup gua...

**********

rasa susu strawberi memang berbeza sedikit kalau lu terlupa gosok gigi...

memang lain...

ahhh...bedal la...


***********

gua capai skate, terus main....

1 comment:

  1. erm mmg layan klu minum susu strawbery+taik gg..rasa skali pasti mau lg..hahaha...

    ReplyDelete

suara