Tuesday, August 31, 2010

kerja gua sekarang

bila lepas berbuka gua memang malas sangat nak tekan keyboard.. rasa nak tekan pakai perut je.. gua dari dapur nak pi bilik tukar baju pun gua mengesot pelan-pelan... gila berat perut gua, padahal gua buka kueh je..

gua syak kelestrol dalam kueh gua beli lebih tinggi daripada nasi lemak bukit antarabangsa..

sampai ke bilik dalam sejam setengah perjalanan, gua duduk depan laptop besar kotak kasut gua...

oh... gua ada job la..

*********

sekarang gua kena ribut berkerja..

kalau tak sapa nak bayar hutang-hutang gua?

Bank Simpanan Nasional?

gua mengayuh otak gua sampai tahap S... S maksudnya Special.. bila sebut pasal special, mesti lain dari yang lain.. 

cuba pikir apa beza burger ayam biasa dengan burger ayam double special letak keju..

kan lain..

*********

antara kerja gua adalah update blog... hahaha...

hoh...usha blog Rainbow Project... gua kerja kat situ..

No comments:

Post a Comment

suara