Wednesday, February 10, 2010

kami rakan sedarjah


zaman perang gua dulu.. gambar ni gua rampok dari brader fb.. gua bukan suka sangat bergambar...hahaha

**********

tak sangka dah 10 tahun gua tinggalkan arena sepak terajang kat sekolah.. macam gampang.. gua masih ingat lagi gua makan tak bayar dekat masjid Muadzam... gua ingat hutang makan gua kat gerai tu ader cecah 5 ribu..hahaha....

**********

reunion semua pemberontak seni tahun lepas betul-betul buat gua sebak..

tak sangka semua jadi manusia....

gua ingat separuh dari kelas gua dah ada dalam pusat pemulihan... hahahahaha

**********
sedang gua meneliti fb pemberontak seni, gua kena tagged gambar ni..

tanpa belas kasihan, gua rampok dengan sukarela... 


ni rakan baik gua masa zaman jahiliah dulu.. sekarang dah jadi bos kat Starbuck The Wald jln sultan ismail.. cilakak.. ini lagi setan.. gua suka gambar ni..gua nampak macam horny semacam.. cilakak lu bob.. hahahahaha.. 

**********

gua rindu zaman sepak terajang....
gua rindu nak makan aiskrim kat koperasi..
gua rindu nak isap rokok dalam tandas pastu kongsi sampai 12 orang..
gua rindu nak lepak kat beranda sambil goyang katil member...
gua rindu nak tidur masa kelas sejarah...
gua rindu nak tido petang...
gua rindu keropok lekor free kat masjid...
gua rindu skinhead bible gua...
gua rindu nak naik bus pegi masjid...
gua rindu lu orang semua...

cilakak..... gua nak balik zaman perang gua..hahahahaha

notalembu :  lu agak pompuan yang tgh posing dengan gua tu, jantina lelaki ke perempuan?hahahahahahahahahhahahaha....sori deyna @ bob... gua suka kutuk lu...


1 comment:

suara