Thursday, April 8, 2010

rakyat kena minum..

mata gua rabak macam tunggu penyepak....

dengan tak semena gua order kopi.....

**********

orang lama cakap minum kopi tak mengantuk...

iklan masa cuti perayaan pun macam paksa gua minum kopi untuk balik kampung...menteri pun tungang langgang suruh rakyat minum... selamat katanya...

gua terpengaruh..

**********

sambil menunggu seorang kawan yang buat-buat merajuk bila gua call..gua meneguk perlahan-lahan demi menghidupkan kembali minda gua yang mula tertutup...

konon tak nak bagi gua mengantuk...
cilakak..!! mana kawan gua ni...

**********

sambil gua meneguk cawan kecil ni, gua membelek isi kandungan air hitam pekat ini..sempat jugak gua baca ayat2 menggoda kat cawan ni..

"dear coffee addicts.. this coffee made from 100% Arabica beans and medium roasted, its smooth, aromatic flavor better than fucking Kopi 434 Muar Johor...

gua pun teguk....

**********

gampang!!!

mata gua makin rabak... mengantuk gila babeng...!

penipu punya kopi...

pasni kalau gua balik kampung gua nak minum horlick!!





No comments:

Post a Comment

suara