Wednesday, March 3, 2010

tolong bunuh gua..

gua menghadapi gangguan emosi terlampau..

gua ingat emotion sickness tu tempelan gampang..

gua akhirnya percaya... bermula malam tadi..

**********

pagi gua bangun.. bukan bangun dari tidur.. tapi bangun dari kawasan kebodohan gua.. sebatang demi sebatang rokok gua sedut.. hembus perlahan-lahan..

gua rasa gampang sangat..

emosi itu membunuh...

**********

gua menghadap cermin....

"hei cilake...!!" cermin itu berkata..

"gampang...sape kau..?" tanya gua penuh kebimbangan.. takut orang pranks gua.. 

"aku la... jim greco..hahahaha" balas lelaki dalam cermin tu sambil ketawa terbahak-bahak..

gua amati cermin itu.. cis.. tu muka gua..

gua segera keluar dari tandas petronas kajang..takut.. 

*********

tiba2 gua dengar lagi suara tu...

"oooo...kau takut ya..."

"gua bukan takut... gua segan duk lama2 kat situ..." balas gua dengan seribu alasan..

"lu sapa?" tanya gua...

suara itu diam.....




No comments:

Post a Comment

suara