Wednesday, June 1, 2011

kek yang sangat sedap!

gua tak tipu.

gua sesekali tak bohong.

kek yang gua makan sangat sedap sekali. gua tak tau orang lain macamana. tp kek ni gua suka masuk dlm peti ais bagi sejuk, pastu gua kunyah pelan-pelan.

memang sedap gile..



***********

lu tak payah nak pi jauh-jauh nak menikmati cupcake yang sedap ni.

lu tak perlu nak susah dan pening kepala kalau besday awek, besday nenek, besday cikgu disiplin dah dekat..

lu tak perlu susah2 nak berlari ke atm machine nak cucuk duit sbb kedai kek jual mahal nak mampos.

kalu lu duduk di lembah kelang, ini la tempat yang sesuai untuk lu tempah kek yang sedap dan berpatutan ni.

klik link kat bawah kaler purple ni utk segalanya info dan pelbagai benda yang ko nak tahu.



ok...gua nak sambung mengunyah balik...chocolate chip bebbb...sampai jari-jari gua jilat..sedapppp...

apa...??? mintak sikit cupcake...??

order le ape lagi... keh keh keh keh keh...

No comments:

Post a Comment

suara